www.flexys.hu

Telefon interface

A telefonrendszer folyamatos kapcsolatot tart a telefonközponttal, és lehetővé teszi a felhasználók, bérlők számára történő számlázást. Szálloda esetében a telefon interface rendszer a Front Office-hoz kapcsolódik, feladata a kimenő telefonhívások adatainak feldolgozása. A telefonközpontból érkező hívásadatokat a rendszer azonnal letárolja a számítógépre.

Válogassa össze szükséges szoftvereit alkalmazásunk segítségével

innen

A telefonrendszer a telefonhívások költségét meghatározhatja:

  • tarifaimpulzus alapján
  • a hívás időtartama alapján becsléssel


Az alapadatok felvitele során egymáshoz kell rendelni a telefonmellékeket és a szobaszámokat.


A tarifikáció kialakításához a törzsadatok feltöltésénél meg kell határoznunk:

  • a különböző díjszabású régiókat
  • a régiókhoz hozzá kell rendelnünk a választókódokat
  • ki kell alakítanunk az időzónákat: csúcsidőszak, kedvezményes időszak stb.


Ezen adatok alapján alakítható ki a tarifikáció. A telefonhívások költségeire tetszőleges felár képezhető.

A felár függhet:

  • a hívó mellék számától
  • a hívott szám elsô 5 számjegyétől (helyi, külföldi hívás stb.)
  • a vendég (a bérlő) csoportkódjától



A telefonhívások költsége a megfelelő felárral automatikusan felterhelődik. Számlakészítéskor részletes lista készíthető az adott vendég telefonhívásairól. A rendszer rendkívül rugalmas lekérdezési lehetőségekkel rendelkezik a kimenő telefonhívásokról. A Flexys programoknál megszokott módon a különböző adattartalmú, különféleképpen paraméterezett listák eltárolhatóak, és a későbbiek folyamán adott billentyűkombinációval lefuttathatóak. Adott telefonközpont használata esetén lehetséges a minibár fogyasztást, és a szobastátuszt telefonon keresztül terhelni illetve változtatni. A telefonközpont típusától függően lehetőség van a szobai telefonok használatának engedélyezésére vagy letiltására.




‌‌




Feliratkozás

Kérje ajánlatunkat