EnglishMagyar

Rendezvény Nyilvántartó rendszer

A Rendezvény Nyilvántartó rendszer alkalmas termek, vendéglátó egység-ek, sportlétesítmények, egyéb objek-tumok erőforrás jellegű nyilvántar-tására és azok kihasználásának, bérbeadásának illetve állapotának nyilvántartására és kezelésére. A Flexys Rendezvény Nyilvántartó rend-szer teljeskörűen végig menedzseli a rendezvény teljes életciklusát. Segítségével nyomonkövethetővé és tervezhetővé válik a rendezvény helyszínek foglaltsága, a szükséges eszközök, a szállás igény, valamint a zavartalan lebonyolításhoz szükséges minden információ. Rendezvény esetén gyakran módosulnak a megrendelő igényei, melyet a Flexys Rendezvény Nyilvántartó egyszerűen, átlátható módon képes megjeleníteni. Az objektumoktól függetlenül kialakítható az eszköztörzs, mely az objektum foglalásokhoz hozzárendelhető. Itt tudjuk nyilvántartani és kezelni technikai eszközeink, technikusaink, bútoraink, stb. bérlését.A képernyőn jól áttekinthető formában látható az objektumok és eszközök foglaltsági állapota és a hozzájuk tartozó rendelések fontosabb adatai.

A foglalások kiterjedhetnek:
objektumokra eszközök nélkül
objektumokra és eszközökre
csak eszközökre (kölcsönző rendszer) 

A rendezvény rendszer képes együttműködni a Front-Office rendszerrel, így egy egységként kezelhetjük a terem és eszköz foglalásokon túl a rendezvényhez kapcsolódó szobafoglalásainkat is.

A rendezvényhez kapcsolódó vendéglátás nyilvántartására komplex megoldást nyújt a rendszer: az étel, ital szükségletet, ezek időponthoz és objektumhoz (teremhez) kapcsolását, kalkuláció és nyersanyag szükséglet kimutatását szintén egy jól áttekinthető felületen tudjuk kezelni. A rendszer összekapcsolható az áruforgalmi és kassza rendszerekkel, így zárt, integrált és jól ellenőrizhető megoldást kapunk.

A foglalási adatok alapján rendezvény diszpozíció, forgatókönyv nyomtatható. Lehetőségünk van megjegyzések, leírások felvitelére. A jobb áttekinthetőség érdekében ezeket tetszőlegesen tudjuk formázni (dőlt, kiemelt, stb.). A megrendelő folyamatosan változó igényei miatt újból és újból kinyomtatott diszpozíción meg tudjuk jeleníteni a változásokat, opcionálisan láthatóvá tudjuk tenni az előző állapotot, ezzel is segítve az egyes részlegek munkáját. Tudjuk a diszpozíciót időrendben, napi bontásban, egyben vagy témakörönként külön-külön kinyomtatni.

Rendezvényeinket – általunk definiált és tetszőlegesen bővíthető – statisztikai besorolással, értékesítési mód megjelöléssel, különböző státuszokkal (opcionális, garantált, stb.) tudjuk felvinni. Ezen adatok alapján később különböző statisztikai kimutatásokat tudunk készíteni tetszőleges időszakokra, akár már elmúlt időszakra, akár pedig előrejelzésként is. A rendezvényhez megjelölhető a rendezvény lebonyolításáért felelős személy és kapcsolattartó. Tudjuk kezelni az egyes rendezvényekhez kapcsolt opciókat: előlegek, megerősítések, stb. Az értékesítési, levelezési rendszerhez kapcsolódva az egyes rendezvényekhez köthető levelezés, ajánlatok, megrendelések, visszaigazolások elkészítésére és nyilvántartására egyetlen kattintással elérhető felületet kapunk.

 

Integrálható rendszerek

  • kemping-front-office
  • fokonyvi-konyveles-rendszer
  • telefon-interface
  • gyogyaszati-rendszer
  • wellness-rendszer
  • targyi-eszkoez-nyilvantarto
  • ettermi-kasszagep-rendszer
  • telefon-interface
  • vallalatiranyitasi-rendszer
  • szallodai-front-office