EnglishMagyar

FLEXYS Főkönyvi Könyvelés rendszer

A Főkönyvi rendszer alkalmas az aktuális pénzügyi törvények és előírások betartásával és betartat-ásával, mégis az intézmény sajátos-ságaihoz alkalmazodva megfelelni a könyvelési feladatoknak. Alkalmazha-tó önmagában, vagy kiegészíthető folyószámla nyilvántar-tással, illetve kimenő számla készítő rendszerrel. 

A főkönyvi rendszer támogatja a kettős könyvvitelt, a napló típusú könyvelést, valamint a közvetlen pénztár bizonylatolást. Ellátja a készpénzes és időben eltolt pénzügyi teljesítésű számlák rögzítését és nyilvántartását. Vevői számlaként kezelni tudja a kézzel írt számlákat és a kimenőszámla modullal kibocsájtott számlákat is. A hitel-számlákhoz kapcsolódó pénzügyi teljesítések folyamatukban vannak vezetve, tételesen kezelhetők. 

A rendszer képes a kimenőszámla modul által kibocsátott számlák automatikus, valamint a kézzel írt számlák félautomatikus kontírozására. Minden esetben lehetőséget hagy azonban a teljesen kézi, főkönyvi bizonylat szintű kontírozásra is. A főkönyvi bizonylatok illetve a berögzített számlák szabadon hozzáférhetőek, megtekinthetők és jogosultságszinttől függően javíthatók, vagy sztornózhatók. 

A rendszer opciói közt szerepel az automatikus előlegszámla kezelés, mind szállítói, mind vevői oldalon. Az automatikus kontírozás lehetősége az előlegszámlákra is vonatkozik. Lehetőség van arra is, hogy az előleg és a végszámla két különböző partnerhez kötődjön. 

A rendszer a számlarenden felül kétszintő független utókalkulációs lehetőséget is támogat, így lehetőség van költséghelyre illetve munkaszámra (project) való könyvelésre. A rendszer által támogatott, egyedileg felépíthető listák szabadon kezelik az utókalkulációs kódokat, ezáltal egyszerű módon készíthetők részegységekre leszűkített kimutatások. 

Kapcsolat építhető ki a Front-Office rendszerrel, mely esetben a Front-Office kimenő számláit a folyószámla rendszer automatikusan rögzíti illetve kontírozza. A pénzügyre érkező pénzügyi teljesítések automatikusan megjelennek a portai számlákon is. 

A rendszer opcionálisan kapcsolódhat tárgyi eszköz nyilvántartáshoz is, amely a tárgyi eszközökre megadott adatok illetve a lerögzített pénzügyi politika alapján automatikusan végezheti az időszaki értékcsökkentést.

 

 

 

Integrálható rendszerek

  • vallalatiranyitasi-rendszer
  • telefon-interface
  • targyi-eszkoez-nyilvantarto
  • wellness-rendszer
  • klub-nyilvantarto
  • telefon-interface
  • anyagnyilvantarto-rendszer
  • fuerdo-belepteto-rendszer
  • kemping-front-office
  • gyogyaszati-rendszer